На головну  »  Продукція  »   Комплектні об’єкти  »  Установки переробки нафти і конденсату

УПН

Установки призначені для переробки нафти і конденсату продуктивністю по сировині 5; 10; 25; 40; 50; 100; 150; 200; 300; 500 тис. тон на рік з метою отримання бензину прямогонного, дизельного палива, топкового мазуту.

Поділ сировини в установках здійснюється методом ректифікації. В якості сировини застосовується нафта або конденсат щільністю 650-850 кг/м3. Кількісне співвідношення продуктів і якісні показники фракцій визначаються вихідною сировиною.

До складу установок входить наступне технологічне обладнання:

  • блок сировинних насосів, ємності для сировини і товарної продукції (поставляються за вимогою замовника);
  • блок знесолення (при необхідності), що включає насосне, ємнісне, теплообмінне обладнання, електро дегідратори, і призначений для видалення води і солей із сировини (максимальний вміст солей в сировині після знесолення не перевищує 10 мг/л, вміст води – не більше 0,08- 0,12% мас);
  • блок стабілізації конденсату (при необхідності), що включає колону стабілізації з випарником і забезпечує стабілізацію сировини з тиском насичених парів не більше 500 мм.рт.ст. при температурі 30 ° С;
  • блок відбензинювання, що включає бензинову атмосферну колону з випарником і призначений для отримання бензину прямогонного. Залишок атмосферної колони – мазут;
  • блок бензинового зрошення, що включає ємнісне та насосне обладнання;
  • блок дизельної фракції, що включає стріпінг колону з випарником, призначений для доотпарки легких фракцій та отримання дизельного палива;
  • технологічний підігрівач сировини з ємністю і насосами теплоносія;
  • апарати повітряного охолодження бензину, дизельного палива і мазуту, трубчасто – ребристого типу;
  • теплообмінники рекуперативні, кожухотрубчастого типу;
  • блок підготовки імпульсного повітря, призначений для забезпечення повітрям пневмоприводів арматури, приладів КВП і А;;
  • модуль управління, призначений для управління технологічним процесом, здійснення контролю і регулювання процесу на установці.

.

Блочно-контейнерне виконання і максимальна заводська готовність дозволяють виробляти монтаж обладнання в стислі терміни.

Кожен блок являє собою конструкцію залізничного габариту відкритого або закритого типу і складається з технологічного та допоміжного обладнання, обв’язаного трубопроводами та комунікаціями, змонтованого на жорсткій несучій рамі – каркасі.
Установки призначені для експлуатації в кліматичних зонах з температурою повітря від -60 ° С до + 45 ° С..