На головну  »  Продукція  »  Нафтогазове обладнання  »  Газоперекачувальні і  турбокомпресорні агрегати

Газоперекачивающие агрегаты-разработка и поставка

Одним з основних напрямків діяльності АТ «СМНВО Інжиніринг» є виготовлення і постачання газоперекачувальних, турбокомпресорних, електроприводних газоперекачувальних і електроприводних компресорних агрегатів, як окремо, так і в складі блочнокомплектних компресорних станцій.

Залежно від вимог замовника, газоперекачувальне обладнання розробляється і поставляється на різні параметри по продуктивності і потужності, кінцевому тиску і ступеню стиснення.

Володіючи потужним виробничим і науковотехнічним потенціалом, підприємство може в найкоротші терміни виконати розробку конструкторськотехнологічної документації, виготовити, випробувати і поставити замовнику необхідне обладнання, здійснити його монтаж, пусконаладку і, при необхідності, забезпечити його сервісне обслуговування.

Підприємство спеціалізується, в основному, на створенні газоперекачувального обладнання середньої та великої потужності від 6,3 до 25 МВт з газотурбінним і електричним приводами.

Всі агрегати комплектуються мікропроцесорними системами управління на сучасній елементній базі.

За бажанням замовників агрегати можуть комплектуватися утилізаторами тепла вихлопних газів.

В АТ «СМНВО – Інжиніринг» освоєно виробництво агрегатів з беззмащувальними «сухими» компресорами з газодинамічними ущільненнями, електромагнітними підшипниками і «сухою» передавальною муфтою.

Підприємством також освоєний випуск газоперекачувальних агрегатів з відцентровими компресорами в корозійностійкої виконанні для стиснення газу, що містить сірководень.

За бажанням Замовника можуть поставлятися агрегати з необхідними робочими характеристиками, як з «сухими» компресорами, так і з масляними, з газотурбінним двигуном будь-якого світового виробника або з електроприводом, в блочно-контейнерному виконанні або в індивідуальних спорудах-укриттях.

Для компримування попутного нафтового газу створені комплектні компресорні лінії, що включають турбокомпресорні агрегати (ТКА) з високими ступенями стиснення (2-20 і більше), проміжні і кінцеві газоохолоджувачі і сепаратори. В якості приводу застосовується весь ряд газотурбінних двигунів, як для ГПА так і для ТКА. ТКА можуть поставлятися як з газоохолоджувачами і сепараторами, так і без них.

В АТ «СМНВО Інжиніринг» створено численне сімейство ГПА потужністю:

6,3 МВт:

8 МВт:

  10 МВт:
ГПА-Ц-6,3, ГПА-Ц-6,3В з авіаційним двигуном НК-12СТ;
ГПА-Ц-6,3А з авіаційним двигуном Д-336;
ГПА-Ц-6,3С із судовим газотурбінним приводом ДТ-71П3.

ГПА-Ц-8 з двигуном ГТД-6,3РМ/8;
ГПА-Ц-8 з двигуном НК-14СТ;
ГПА-Ц-8А з двигуном АИ-336.

ГПА-Ц-10Б з двигуном НК-14СТ-10.
12 МВт:

16 МВт: 

25 МВт:

ГПА-Ц-12П з авіаційним двигуном ПС-90ГП-1.

ГПА-Ц-16 з авіаційним двигуном НК-16СТ;
ГПУ-16 із судовим газотурбінним двигуном ДЖ-59Л;
ГПА-Ц-16С із судовим газотурбінним двигуном ДГ-90;
ГПА-Ц-16Л з авіаційним двигуном АЛ-31СТ;
ГПА-Ц-16П з авіаційним двигуном ПС-90ГП-2.

ГПА-Ц-25 з авіаційним двигуном НК-36СТ;
ГПА-Ц-25С із судовим  двигуном ДУ-80Л1.

Залежно від вимог замовника, газоперекачувальне обладнання розробляється і поставляється на різні параметри по продуктивності і потужності, кінцевому тиску і ступеню стиснення.

Система позначень для замовлення газоперекачувальних агрегатів, наприклад: ГПА-Ц1-16АД/76-1,44М1

ГПА – газоперекачувальний агрегат

Ц – склад агрегату: входить відцентровий компресор Ц1…Ц5 – модифікації  проточних частин компресора

16 – потужність приводного двигуна, МВт

А – тип газотурбінного двигуна: А – авіаційний, модифікації Д336-2 ; Б – авіаційні НК-14СТ і НК-36СТ
В – авіаційний НК-12СТ; С – судновий, модифікації ДГ-90; Л – авіаційний, модифікації АЛ-31; П – авіаційний, модифікації ПС-90

Д – в індивідуальній блочно-щитовій споруді-укритті, без літери Д – блочно-контейнерне виконання агрегату.

76 – кінцевий тиск компресора, кгс/см2 ; 1,44 – ступінь підвишення тиску виконання компресора

М1 – виконання компресора: М – з магнітним підвісом ротора і газодінамічним ущільненням

Крім того, компресори можуть виготовлятися в корозійностійкому виконанні зі сталей, стійких до газу, який містить сірководень (Н2S). На це вказує буква «К», розміщена після значення кінцевого тиску.

Докладніше у Каталозі

Для замовлення обладнання, що Вас цікавить,   просимо заповнити    Опитувальний лист .  

№ 
п/п

Початковий тиск, 
кгс/см2

Кінцевий тиск,
кгс/см2

Продуктивність,
млн. нм3/доба

Рекомендований

ГПА

1

6,0

14,0

3,3

ГПА-Ц6,3А/14-2,3

2

7,0

21,0

8,3

ГПА-Ц5-16С/21-3,0М1

3

10,0

20,0

6,0

ГПА-Ц-8Д/20-2,0М1

4

10,0

21,0

12,5

ГПА-Ц5-16С/21-2,2

5

18,0

41,0

5,0

ГПА-Ц-8Б/41-2,2

6

33,0

76,0

12,0

ГПА-Ц5-16СД/76-2,2М1

7

33,0

55,0

8,0

ГПА-Ц-8А/55-1,7

8

34,0

76,0

12,0

ГПА-Ц5-16С/76-2,2

9

35,0

73,0

12,7

ГПА-Ц-16/73-2,1М1

10

36,0

76,0

3,0

ГПА-Ц-6,3/76-2,1М1

11

38,0

56,0

17,3

ГПА-Ц-10Б/56-1,44

12

38,0

56,0

17,0

ГПА-Ц-10БД/56-1,44

13

45,0

76,0

4,5

ГПА-Ц-4,0А/76-1,7

14

45,0

76,0

21,5

ГПА-Ц3-16С/76-1,7М

15

45,0

76,0

21,5

ГПА-Ц3-16С/76-1,7М

16

45,0

100,0

12,5

ГПА-Ц-16/102-2,32М

17

47,0

80,0

17,14

ГПА-Ц-16ПД/80-1,7М1

18

50,0

74,0

20,0

ГПА-Ц1-25С/74-1,5М1

19

52,0

76,0

32,2

ГПА-Ц1-16Л/76-1,44

20

52,0

76,0

47,24

ГПА-Ц1-25БД/76-1,44М

21

52,0

76,0

47,0

ГПА-Ц1-25СД/76-1,44М

22

55,0

76,0

12,0

ГПА-Ц-8/76-1,37

23

63,0

85,0

38,0

ГПА-Ц1-16С/85-1,35М1

24

68,0

92,0

27,1

ГПА-Ц1-25С/92-1,35М1

25

70,0

100,0

45,0

ГПА-Ц-25СД/100-1,44М

26

72,0

100,0

48,0

ГПА-Ц-25СД/100-1,44М1

27

74,0

100,0

60,0

ГПА-Ц-25БД/100-1,35М

28

74,0

100,0

60,0

ГПА-Ц-25СД/100-1,35М

Турбокомпрессорные агрегаты-разработка и изготовлениеЗалежно від вимог замовника, газоперекачувальне обладнання розробляється і поставляється на різні параметри по продуктивності і потужності, кінцевому тиску і ступеню стиснення.

Система позначень для замовлення турбокомпресорних агрегатів, наприклад: ТКА-Ц 25СД/0,58-5,5М1

ТКА – турбокомпресорний агрегат;

Ц – до складу агрегата входить відцентровий компресор;

25 – потужність приводного двигуна, МВт

С – тип газотурбінного двигуна: А – авіаційний, модифікації Д336-2; Б – авіаційні НК-14СТ та НК-36СТ; В – авіаційний НК-12СТ;  С – судновий, модифікації ДГ-90 ; Л – авіаційний, модифікації АЛ-31; П – авіаційний, модифікації ПС-90;

Д – блочно-контейнерне виконання агрегату; 0,58- початковий тиск, МПа; 5,5  кінцевий тиск , Мпа

М1– виконання компресора: М – з магнітним підвісом ротора і газодінамічним ущільненням  («сухий» компресор)

М1 – з масляними підшипниками і  газодінамічним ущільненням.

Докладніше у Каталозі…

Для замовлення обладнання, що Вас цікавить,   просимо заповнити   Опитувальний лист .

Початковий тиск, МПа

Кінцевий тиск, МПа

Продуктивність,
млн. нм3/доба

Рекомендований ТКА

1

0,233

0,965

2,48

ТХА-Ц-8Б/0,233-0,965

2

0,2

4,7

16,55

ТКА-Ц-12П/0,2-4,7М1

3

0,3

5,6

2,28

ТКА-Ц-16/0,3-5,6М1

4

0,3

8,0

1,14

ТКА-Ц-8БД/0,3-8,0

5

0,4

6,1

1,8

ТКА-Ц-12/0,4-6,1М1

6

0,6

5,5

5,4

ТКА-Ц-25СД/0,6-5,5М1

7

1,0

4,6

1,58

ТКА-Ц-8С/1,0-4,6

8

1,75

7,6

1,65

ТКА-Ц-6,3А/1,75-7,6

9

2,1

7,9

3,48

ТКА-Ц-16/2,1-7,9М1

10

4,0

7,6

2,0

ТКА-Ц-16/4,0-7,6

11

4,2

29,7

3,64

ТКА-Ц-25С/4,2-29,7М1

12

6,5

15,3

6,23

ТКА-Ц-16С/6,5-15,3М1

 

Электроприводные компрессорные агрегатыЗалежно від вимог замовника, газоперекачувальне та компресорне обладнання розробляється і поставляється на різні параметри по продуктивності і потужності, кінцевому тиску і ступеню стиснення.

Система позначень для замовлення електроприводних газоперекачувальних і компресорних агрегатів,
наприклад: ЕКА-Ц-8/12-49М1, ЕГПА-Ц-1,0/11-1,92М1

ЕГПА – електроприводний газоперекачувальний агрегат;   ЕКА    – електроприводний компресорний агрегат.

Ц – до складу агрегата входить відцентровий компресор; Ц1…Ц5- модифікації проточних частин компресора;

8 (1,0) – потужність приводного двигуна, МВт;  12 (11) – початковий тиск, кгс/см249 – кінцевий тиск, кгс/см2;

1,92– ступінь підвишення тиску;

М1 – виконання компресора: М – з магнітним підвісом ротора і газодінамічним ущільненням  («сухий» компресор);

М1 – з масляними підшипниками і газодінамічним ущільненням.

Докладніше у Каталозі…

Для замовлення обладнання, що Вас цікавить,   просимо заповнити   Опитувальний лист . 

Початковий тиск, кгс/см2

Кінцевий тиск, кгс/см2

Продуктивність,
млн. нм3/доба

Рекомендований ЕКА и ЕГПА

1

12,0

49,0

2,16

ЕКА-Ц-8/12-49М1

2

35,0

74,0

2,119

ЕКА-Ц-3,35/35-74М1

3

20 

40,8 

4,564 

ЕКА-Ц-8/20-40М1 

4

 40,06

76,15 

5,507 

ЕКА-Ц-8/40-76М1 

5

 32,04

73,29 

3,3091 

ЕКА-Ц-6,0/32-73М1 

6

64,09

70,44

0,55

ЭКА-Ц-0,18/65-71М1

7

1,09

24,98

2,61

ЭКА-Ц-9,0/1,1-25M1

8

5,84

11,0

0,535

ЕГПА-Ц-1,0/11-1,92М1

Блоки компрессоров-разработка и изготовлениеДля комплектування компресорних агрегатів з різними приводами (парова турбіна, електродвигун, газотурбінний привід), що забезпечуються замовником або постачальником агрегату, пропонується постачати компресорні блоки в складі відцентрового компресора і агрегатних систем повної заводської готовності для підключення до приводу.

Виготовлені і поставлені Замовнику блоки компресорів(БК):

Початковий тиск, 
кгс/см2

Кінцевий тиск,
кгс/см2

Продуктивність,
млн. нм3/доба

Рекомендований БК

5,25 ÷ 0,65

7,65

16,56 ÷ 2,18

БК з компресорами 244ГЦ2 и 204ГЦ2

3,73 ÷ 0,89

7,65

5,8 ÷ 2,73

БК з компресорами 203ГЦ2

Детальніше про БК у Каталозі…

Більш детальну інформацію Ви можете знайти в Технічному каталозі «Компресорне обладнання та газоперекачувальні агрегати».